11 april - Färga


2009/2010

Hey lillgamla bild! :D
Okej, här är en gammal bild på mina hårfärger jag hade.. Och brukar ha. 
Då är det så att jag brukar ha den ljusa färgen sent på våren, hela sommaren och början av hösten.
Sen färgar jag det mörkt. Sen när våren kommer igen och solen tittar fram, så färgar jag det ljust igen.

Haha! Så har jag hållt på i två år nu och trivs med skillnaderna :) Just för att jag vill ha ljusare hår när det är varmt och sen ändring när vintern kommer. Anyway! Det var precis detta jag gjorde i söndags kom jag på!
- Jag blekte mitt hår en nyans eller två! :) Så nu är "utväxten" som knappt syntes, borta och håret har en mer
rödbrun nyans :)

All for now! Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...