11 april - HEY NAVID!

"Det sitter en snubbe i min kyl som nån jävla ipren gubbe
inklämd och äter av min frukt
och han vill att jag ska dansa med honom och det är jävligt skumt

Men jag skiter i det, går in och dansar
Du dudu du du du dudu du dudu du du du dudu
Du dudu du du du dudu du dudu du du du dudu"

___________________________________________________________________________________________

KAN DE BLI BÄTTRE?!
Vädret är heelt fucking underbart! Fick nyss veta att jag är preliminärt antagen till JB (okej, alla kom in h3h3!)
Och och! JAG LÄNGTAR TILL FREDAG! Visst det är måndag idag. Men veckan kommer att gå så jävla snabbt :D Millisen feel gyyd! SEN SEN SEN! Sen kommer man hem, sätter på datorn & lyssnar på Navid Modiri & Gudarna - Härliga minnen det :') Förra sommaren, öland med la familia!<3 Mi hermanos, mi corazon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...