11 april - Wonderful'AH

Mallorca 2008
- Port De Pollença


What a wonderful day! 
Vädret gör mycket ska jag säga, iallafall på mig :D Så underbart allt känns nu alltså, ååh
jag var bara tvungen till att rota fram en till bild från den underbara sommaren 2008 (A) Blir så glad :')
Ja, det är wonderful'AH - och sen ett typiskt kinesiskt betoning på det!

__________________________________________________________________________________________________

well! Nu är det så.. Att min blogg har cpat de senaste två dagarna för mig :o Och det verkar som om bara jag har
drabbats av det eller märkt det... Tokigt :( Så har inte orkat uppdatera för att allt gick snigelsegt! Men bilder från i
fredags är iallafall uppe på bloggen :) Tog dock hela dagen att ladda upp osv. Skojar inte!

Men här är en kort sammanfattning:
- Lördag, degade hemma hela dan och försökte få liv i bloggen, Lovisa kom så kollade vi på fillm och åt o åt!
Allvarligt.. Mådde as illa sen på natten och kände för att spy :( Så satt uppe i en timma, till halv 6 på morgonen
men inget hände så gick tillbaks till sängs & somnade sittandes i sängen, miwihi
- Söndag, vad gjorde jag då?.. Mådde bara riktigt illa och inte alls glad :( Seg och dryg framför tvn! Det va det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...