12 april - Minuspoäng

Läste nu lite på en annan blogg som fått mycket respons om att Blogg.se har krånglat lite på sistone.
Hon kände, precis som jag att blogglusten inte är lika stor när det ska krångla som det gör!
Tack och lov, så var inte min blogg den enda då! Statistiken är heelt tokig och seg, kommentarer syns inte osv.

Så himla tråkigt att det ska krångla så som det gör! :o Ibland kan det krångla så mycket så jag säger till mig själv:
"Jag skulle stannat på Devote!" - Men tycker om Blogg.se mer för att det kan göras så mycket mer personligare!
Gah, varför ska det krångla?! Nu har det blivit liite bättre - Inte lika segt alltså. That's it

---> Powernap! Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...