12 april - Weirdos

You're weird, I'm weird. We're wierdos.

Har suttit och kollat på typ " Strange creatures found after the tsunami in Japan" och UFOs. Omg vad är det med mig?
jag skrämmer faktiskt upp mig själv. Precis som jag gjorde när jag läste om Iluminati. 
Men.. Tänk om? Nemen nu ska jag sulta. Jag är trött. Skoldagen var la helt vanlig. Bara lite extra sol, annars var fet
inget mer speciellt :) ska nog ta en powernap, sen ska jag träffa min Lovisa!<3

Och så råkade jag ta bort en hel radda kommentarer :( buhu, hann inte läsa. Hurray for Milla!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Själv ägd? :P Haha, gief länkar på wierd texterna! Jag vill läsa! :D

2011-04-12 @ 15:33:38
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Sandra - TÄVLING PÅ BLOGGEN

hittade din blogg :) se om du hittar min :)

2011-04-12 @ 18:36:00
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...