13 april - Gödning

Haha hallå hallå! Just nu sitter jag hos Alisa, helt själv! Ensam hemma hos henne är.. ensamt. hahaha
Well, Alisa skulle på utvecklingssamtal och eftersom hon är så himla duktig och skötsam så borde hon vara
hemma just nu... Det har gått 20 min redan :( 

Iallafall! Vi har fetat till oss rejält med mumsiga våfflor! GAH :D Grädde, sylt och jordgubbar till. NOMNOM
Sen snackat lite och sen drog hon iväg dååå, sen när hon kommer hem ska jag toppa hennes hår lite sen ikväller ska jag äntligen få äta min häst!!! Okej.. Inte häst. Men jag har varit så sugen på burgare, så ikväll får jag det för att jag är bäst :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-42-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-04-13 @ 21:36:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...