13 april - Torsdag

bubbar!<3


MUMMA!

 


Som sagt gjorde vi våfflor som vi mumsade i oss. Oooh gud så mätt man blev :)
Sen stack Alisa på utvecklingssamtal, men kort därefter kom hon hem igen och så bestämde vi oss för att klippa
Alisas hår kortare! En centimeter i taget, bara för att vara säkra! Slutade med att vi typ klippte bort 5 cm, och nu vill hon ha kortare! haha söt är den tjejen :D

Sen drog jag hem mot sjutiden och satte mig vid min computah för att blogga! Men såklart, den vill helt enkelt inte som jag vill. Sen, haha okej detta är kanske inte datorns fel, men när jag ska gå in på Hm's sida så laggar allting ihop sig - säkert för att alla dessa bloggläsare som är väntar på att den eftertraktade Conscious Collectionen ska släppas! nemen who knows :)

_______________________________________________________________________________________________

SEN FICK JAG MIN HÄST TILLSLUT :D Okej, det va inte kul, feelåt alla hästälskare.
Men ah, burgare blev det allt :D steka steka, ÄTA ÄTA! Fan vad jag älskar maaat! Beach 2011?! ÄÄÄH FUCK IT!


Däämböörgöh♥



Kommentarer
Postat av: Dennis

Caaaaaaaaaaaamilla!! Du dööööööööööödar mig!!!

2011-04-14 @ 16:18:53
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...