14 april - Gammalt Blir Nytt?



I lördags så städade jag lite här hemma som vanligt. Och mamma som är så rädd om mina kläder, gav mig en gammal skjorta som hon haft i mer än 25 år. Och saken är.. Har alltid gillat den på något sätt när mamma haft på sig den, liksom.. hemmatröja. Var tvungen till att fota lite med den bara för det :D Och inte förens nu kommer den upp. Lol jag är seg. Men .. men..
färgen är så.. Fin :D  (Bildens ljus visar inte den riktiga färgen)

Okej, inte för att jag kommer att gå med den här sen. Men... I liked it.
Har velat ha byxor i den färgen typ. Men hittar aldrig min storlek </3

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

2011-04-14 @ 22:34:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Dennis

Skit tuff skjorta ju!

2011-04-16 @ 02:20:58
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...