14 april - My Life!



Då var det bestämt!

Från och med den 1 maj, så kan den med gratisabonnemang endast lyssa 10 timmar per månad. 
Och samma låt endast 5 ggr per månad.
Alltså... Knappast något gratislyssnade alls! Om man lyssnar varje
dag, så blir det ca 33 min per dag. Hur skulle det gå?!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12881320.ab



Wellwell, eftersom jag är en sådan som inte kan leva utan min musik, så får jag börja betala för mitt lyssnade per månad. Vilket inte är hela världen. Vissa kallar alla gratislyssnare för "snåla" men den stora skillnaden är ju just att det är reklam på gratisabonnemangen vilket inte brukar störa mig. Alltid kul med lite nya låttips osv.
Men ah, inte för att jag är snål men det har ju varit så smidigt med Spotify - just för att det är gratis, snabbt och brett sortiment. Har sedan våren 2009 använt det och avgudar detta sätt att lyssna på musik. Och inte ska någon/något kunna stoppa mig!  MUSIC IS LIFE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...