14 april - Taggarrr

Kom hem från skolan för typ en halvtimma sen :) Eller, jag var och handla lite mat med Stina och Emma på konsum som vi ska ha tills imorn på grillningen hos Stinis! Hört att det ska bli fint väder, och hur nice är inte det?
Sen kommer kvällen spenderas med helt underbart folk så kan inte mer än förvänta mig en awesome grillkväll! :)

Veckan har ju gått så sjukt fort som jag trodde att det skulle göra. Fredag imon som ingen kan ha missat.
Fredag, Grilla, Fint Väder, Underbara Vänner - nomonomnom Milla gilla!

Nu ska jag över till Stina min fina och lämna maten som jag fick med mig hem! haha :D



En bild från förra årets första grillning! MYS :D
Blogg.se ville inte ladda upp fler :( krångelkrångel! åh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...