15 april - Grillkväll med Girlsen

Vädret var inte riktigt med oss denna kväll! Men massvis med vänner och god mat var det allt :)
Ja, jag vet inte hur mycket vi grillade och hur mycket pommes som skulle in i ugnen, men mätta blev vi och jag fick äntligen mig kääära bearnaise sås! hahahaha :D

Grillidillidill! :D
Alisas bild från facebook - Hennes blogg hittar ni här: http://alisa.devote.se/












typ 14 tjejer.. Och Oscar! han hittade iaf sin kärlek, Elsa! :D

Och den här bilden får avsluta denna kvällen!
fanns en hel del bilder som inte gick att ladda upp :(

haha detta är en bild av de hundra bilder (+ de snygga cp bilderna) vi tog via självutlösare.
Kan säga att jag såg exakt likadan ut på alla dessa men Lovisa rörde sig allt vad hon kunde!
Men tyckte att denna posen beskrev kvällen bra! :D Trevliga tjejor och trevlig kväll
TUMMEN OPP för Stina, Lovisa, Emelie, Alisa, Matilda, Emmie, Ebba, Ida, Emma, Maja, Klara, Alicia och Ebba,
tack allesammans :D

Kommentarer
Postat av: klara

tycker du kan lägga ut en av bilderna vi tog med självutlösaren , hehehe! ;)

2011-04-21 @ 10:44:08
Postat av: Milla.D

svar: det ska jag allt göra då! :D haha, jag trodde att jag skulel bli dödad ifall någon bild kom upp(A)

2011-04-22 @ 16:02:43
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...