16 april - Pizzabak!

Lördag - och vi åkte inte till vxö som jag trodde att vi skulel göra :( Mina päron är dåliga på att informera!

Wellwell, städade i stort sett hela dagen. Lördagar alltså... Rensade hela min garderob och det var sååå tråkigt och så mycket att göra så jag gick ifrån det med jämna mellanrum så det kändes som om det var ännu mer att göra när man kom tillbaks. När det tillslut var klart så var det kväll, och jag gick över till Lovisa så bakade vi två feta och riktigt goda pizzor :D Sen kom Emelie så satte vi oss vid tvn och bara hade det chill :)

Efter denna suddiga bild på två gudomligt goda pizzor så dog min kamera :(
Dom var nog extra goda bara för att vi va så hungriga (A)
Omg, mobilbilden var faktiskt bättre. Och och.. FYYY VAD JAG BLEV HUNGRIG NU, GAAH

Lovisa och Emelie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...