17 april - Film & Puddingarna!

Var med Lovisa och Emelie heela denna dagen :) Tror det var någon gång vid lunch då jag gick över till Lovisa, då deras familj var mitt i bärandet av ett piano som vägde 200 kg!
Jag tycker jag tittade på ganska bra :D haha! Nemen riktigt tungt såg det ut att va :o 
När pianot var inne i vardagsrummet satt vi och spelade med all kraft vi hade och lite gitarr också :)

På kvällen stack vi hem till Emelie och var där :) Vi gjorde chokladpudding & satte igång filmen Tangled (Trassel)



jaa... jag kunde inte hålla mig. Mitt ser ut som bajs. Lovisa var tvungen till att äta lite från
kanterna och Emelie var då den enda som lyckades hålla sin pudding fin för fotot! hahahaha!


- Och guuuuuuuuud vad bra film! Disney gjorde det igen! Så sjukt bra film :'D 
Den är nu absolut en av mina favorit filmer under hela mitt 16 åriga liv!!! hahaha, Nemen det är en film jag rekommenderar starkt - Känslan man får av filmen är så underbar!



- 5 av 5 stjärnor, absolut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...