18 april - Påsklov!

Idag försökte jag vakna tidigt, men somnade om gång på gång och det slutade med att jag gick upp vid
11 någon gång. Gash, blev lite småsur på mig själv :( Himlen var klarblå och solen sken. Älskar det.

Tog på mig kläder och gick ut till trädgården och plockade lite gulliga blommor och björkris för att göra det lite påskfint där hemma som jag alltid gjorde när jag va mindre, tihi :) Skulle plocka lite blåbärsris också, så Stina följde med mig och tog med sin tosiga hund Elsa, så begav vi oss ut! Hittade dick ingen blåbärsris :(
Elsa hittade iallafall ån som vanligt och hoppade i för att svalkande bad! 

Senare när påskpyntet var klart så satte jag mig med den förbannade matten, sen framåt kvällen stack åkte vi ut med Stina till hennes farmor och farfar och körde fyrhjuling! fett nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...