18 april - Bra Början

Update: Påsklov
-Fyrhjuling-



ja, det var allt en mycket bra början då vi åkte ut till Stinas farmor och farfar och körde lite fyrhjuling :D
Efter några rundor ute i skogen och på småvägarna så fick vi grillad korv med bröd, mums mums :)
en mycket bra början på Påsklovet!

trevlig kväll ute i det lugna, och det får jag tacka mina härliga vänner och Stinas trevliga familj!
Senare drog vi hem till mig, kopplade in VHS och kollade på Svanprinsessan och käkade ostbågar och godis (Y):D


Och där gav sig Stina, Matilda och Emelie iväg :)

Jag och Lovisa tog lite kort sålänge de andra va borta, mwihihi

Snygg är man :')

Flyg fågel, flyyyg!

Och där va de andra tillbaka! Och nu Emelie vid ratten :)

Stumpan :D

WOOEOEOEO

G's!

Titta en lobot!

Tihi, busiga vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...