19 april - Abborreberget

Okej, hade ingen aning om att det va SÅ varmt förens jag kom till Lovisa. Luften var såå varm och solen sken som den inte gjort på mer än ett halvår! Det var så skönt!
Pang bom ner i solstolen brevid Lovisa och bara njuuta av solen :D Tänk.. Vi låg och solade med bara bikini i april! Och frös inte ett dugg. Kokade gjorde vi däremot! Åh så skönt :D Man kan säga att vi hade sommarlov ett par dar och inte påsklov! Fick nog liiiiiite lite färg också!

Sen var vi duktiga och torkade av deras utebord och sånt där, lärde oss en eller två låtar på piano, sen bestämde vi oss för att ge oss ut på äventyr och packade väskan och cyklade ut till Abborreberget.
SÅ HÄRLIGT SÅ JAG DÖÖÖÖR!

hejhej min solstråle! DU ÄR SÅ HIMLA BRA OEOEOE<3









haha.. asså.. hahahha

den söta kissen hälsade på oss iår med! :)


hahahah!

Lovisa leker Jesus


Mycket härligt besök nere vid abborreberget med min fina vän Lovisa :)
Efter det drog vi hemåt igen, käkade och sen ut med tandemcykeln :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...