19 april - Hello Sunshines!

och nuuu är jag tillbaka på bloggen igen! :D

Ja, jag tror att många förstått att det är såhääääär fint väder ute och att det är PÅSKLOV!
Så jag har inte hunnit med att blogga, nae, utan jag har varit ute med finfina kompisar i det finfina vädret och bara njutit av lovet :)) Nu är vädret också sjuktligt fint, men ville blogga liite bara för att hålla igång det hela lite och för att jag vet att jag ändå kommer glömma vad jag gjort annars, haha!

SEN ska jag över till Lovisa som tjatar på mig att jag ska komma och sola o att det rä varmast just nu och ja, hahaha söt<3 - Jag kan bli brun sen ;*

_________________________________________________________________________________________________

Okej! Då är det såhär, Alle min jobbiga bror ska alltid börja skrika om att internet kraschar när jag laddar upp bilder (han sitter och spelar) så, ja, jag får alltså inte ladda upp bilder medan han spelar som typ är.. alltid.
Så nu kommer tyvärr bara text upp, och senare framåt kvällen eller inatt när jag sitter vid datorn kommer uppdateringar från fredagskvällen, lördags, söndags och igår upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...