19 april - Tandemcykel FTW

okej jag skulle preeecis uppdatera bloggen lite, men Lovisa kom nu och nu ska vi ut och cykla tandemcykel :D haha så jävla skoj!

___________________________________________________________________________________________

Och här kommer en fräsig bild på oss två och dubbelcykeln! hahaha nae, jag har aldrig cyklat en sånhär förut
så det gjorde vi den här kvällen! Runt och runt kvarteret och sen tog vi en runda till Badeboda och tillbaks också!
Ååh så härligt det va och bara sitta där :D Lat som jag va ibland så fick Lovisa sköta trampandet medan jag satt
med bena uppe på cykeln och chillade :V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...