20 april - Milla Tipsar! :D

Okej, här kommer det igen! Men bara för att det är riktigt smidigt att använda sig av Bloglovin', så tipsar jag om det för er som läser - Inte bara min blogg, utan bloggar i huvudtaget! :D

Sen är det också för att jag brukar ju hamna lite efter med mina uppdateringar. Men sen när jag väl uppdaterat
så kanske ni har märkt att jag inte lägger ut dom samma dag som jag skiver det. Utan jag lägger dom på samma datum då det hände, vilket kan hända att jag skriver ett inlägg om förra veckan. - Då hamnar den en vecka bakåt, vilket gör att ni kanske missar mina uppdateringar. Så om ni har Bloglovin kan ni se alla mina inlägg, oavsett vart jag lägger dom :)
____________________________________________________________________________________________________

Det är mycket enkelt!

1. Du skaffar dig ett konto med din email som användarnamn.
2. Sök upp bloggarna du läser och klicka på "Följ bloggen"
På detta sättet så prenumererar du på den bloggen du just klickade på och kan enkelt se hur många nya inlägg det finns och vem som har uppaterat vad :) bara att gå in på din Bloglovin! 

Logga inte ut efter varje gång, för då hålls du inloggad och kan enkelt klicka dig in varje gång du sitter vid datorn.
_____________________________________________________________________________________________________

Här får ni se hur min Bloglovin ser ut t.ex. - Jag markerat med rött runt de viktiga :)

Jag prenumererar Kenza's blogg och min kusin Dennis som ni ser! :)
Då är det precis som på gamla bilddagboken, att man ser hur många nya inlägg det finns att titta på eller läsa :)
Du kan klicka på det understa inlägget och sen trycka dig vidare till nästa inlägg. På så sett kan du läsa alla inlägg i ordning!


(Ikonen längst ner på vänsterkant)



Resten kommer ni att förstå hur man gör. Ta Er tid och utforska alla ikonen och funktioner! :)
_____________________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...