21 april - Torsdag

Vaknade tidigt idag - duktigt duktigt!
Tog 10.20 bussen in till stan med Alle, sen träffade vi upp Matilda och satte oss ute i solen i väntan på
att klockan skulle slå tolv för då skulle jag ner till Millas Café och träffa ägaren och prata lite om
sommarjobbet som jag sökt till :) Bara för att jag är jag, var jag tvungne till att testa mina nya, skyhöga matsumoto skor till stan.
Och en sak va säker. Fel tillfälle. Det var så sjuuuuuukt varmt, det var verkligen sommarväder dena dag i vxö!
Och ett par varma, svarta skor gjorde ju inte saken bättre! haha x) Sen när klockan väl va tolv så gick jag ner till caféet. Fick väl.. Positiv respons? Men tyvärr inget svar ännu. Men får hålla tummarna och vänta o se :)

Sen fortsatte vi tre strosa omkring på stan i det stekande vädret. Sen tog vi stadsbussen in till Grand Samarkand för att NEW YORKER hade grand opening :D:D:D:D  Äntligen, fick man gå in till den efterlängtade butiken! Musiken var bokstavligt talat på högsta volym! De hade en Dj i ett hörn, makeupartists från makeup store i ett annat och det var förstås mycket folk och kläder.

Efter några rundor så hade man sett allt. Hittade lite småsaker men köpte dock inget men va glad ändå :) Sen gick vi runt o runt, mötte upp Matildas kompis Ronja, sen runt o runt, in till New Yorker igen och hitta lite fler stuffs! Haha så kul var det! Var tvungen till att fråga om storlekar, och vem får jag hjälp av? Jo den snyggaste killen av New Yorkers personal. gah


Efter typ två timmar på New Yorker kom mamma och pappa o hämtade upp mig och Alle, så tmötte vi upp
Denny på stan and the family is toghether! Drog till Ernsson foto(?) och fotade till var det nu va... Visum? Seen gick vi runt lite på stan så hittade jag ett par fräsiga vita brillor till sommarn.. Eller varför inte nu? Känns ju som sommar redan! 
Wellwell, sen så skulle mina päron sega sig så sjukt och hanndla mat överallt men jag fick typ årets första magnumglass så jag blev nöjd :D mumsmums!

Sen när jag kom hem så kom några av mina kära kusiner Dennis, Mange, Jenny (SOM TOG SITT KÖRKORT IDAG!!! GRATTIS IGEN O IGEN :D) Lena och Robin över på besök! :D
Då gjorde vi (dom) chokladpudding som... Failade väldigt mycket haha! Kort därefter kom Emelie och Lovisa förbi
så begav vi oss ut en liten runda, ner till gölen och satte oss på en filt och hade det mysigt med varm te, musik och bara snackade. Sen begav vi oss hem igen, så blev det en klassisk kinesisk komedi film med kusinerna och bröderna. haha en mycket bra torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...