24 april - Bra Avslut

Update: Påsklov
-Abborreberget-

Dagen innan skolan börjar igen och det är fint väder. vad gör man då?
Jo man tar och njuter av den sista lovdagen med finfina kompisar ute och bara tar det lugnt! :D
fett chill dag och kväll!

Först drog jag ut med Ida och Mathilda runt 2 tiden ifall jag minns rätt. Vi cyklade bort till Preem och handlade glass,
nom nom :) Sen fortsatte vi ut till abborreberget och satte oss där nere och käkade glassen, snackade och bara njöt.
Lite senare kom Lovisa ner till oss, och kort därefter begav vi oss hem igen, men Lovisa hängde med mig hem :)
Sen kom Stina hem, så träffade vi henne en liten stund, sen in o käka, sen ut igen och träffa tjejorna och Emelie nu också --> Konsum --> Abborreberget again :) --> Göra upp eld och grilla --> Musik, Härligt Väder & Vänner!<3
Så nice!




Vi hittade ett mullvadshål.. Och ett till.. Och ett till, ett till, ett till och sen hittade Birdie ett till också! Interesting

Vilka biffar :D

Charlie's Änglar, huh? :V

Lovisa kom precis lagom inför gruppfotona! haha :D
Sen cyklade Mathilda och Ida hem lite i förväg och fotandet fortsatte fast på Lovisa medan
jag strosade omkring lite här och där. Sen tog vi cyklarna och begav oss hem vi också.

Sen var det kväll! Myyys :)


Äckel päckel på vedet :o



tihi :)♥



Förlåt Stina för att jag stod och fotade när du hängde och skrek för livet :(<3 H3h3h3h!

original vinkeln ;D

Burning Sky

Hej mina fina!

Jag: "Ska vi vara seriösa?"
*tittar på Stina*
... - hahahah ;*

sen tog vi lite emo bilder, hehe

du är så fin!


Jag och Emsan :)


Sen var den kvällen slut.. Men en mycket, mycket trevlig kväll var det allt! Ett perfekt avslut på lovet :)
finemang! Och tack tjejer <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...