27 april - Supermassive Black Hole

Random rubrik - lyssnar just nu på Muse, räknar matte (vilket gör mig hjärndöd)

well, vaknade med ont i halsen.. Jippie. Igen! Haft jobbiga hostattacker heela dagen. Fyfan för det
Hade jobbig hosta dagen innan så kunde väl ana något. Sen nu när man cyklat omrkign på kvällarna med endast jeansshorts och adidas"jacka". Ja, då får man nog skylla sig själv lite.
Men det är faktiskt vår :( och well nummer 2. Imon är det äntligen spexfoto! HELL YEAH :D
Och innebandyturnering också! Händelserik torsdag kommer det att vara!

Nu.. Ska jag sova :) oh.. och nu kom jag på att jag kanske borde packa idrottskläder. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...