28 april - SPEXFOTO

Då var det torsdag och dags för spexfoto! Fifaaan vad kul :))
Och så min underbara mentor Annika, haha ja, såhär sa hon dagen innan till mig: "Nemen Camilla!
Om jag skulle komma med endast en nätstrumpa över kroppen, och inga underkläder, skulle jag kunna få vara med då?!" med gullig röst. *dör*
______________________________________________________________________________________________

Under spanskalektion skulle Ida skulle visa mig den omtalade peruken som Jurre skulle ha idag så vi rusade ut till skåpen. Så jag tog på mig den och gick in till Annika och tyskagruppen för att fråga ifall hon skulle vara med på spexfotot idag, och hon blev helt till sig!! HAHA, blev nästan rädd så hon reagerade över peruken! Hon älskade verkligen den!
Och kul hade vi iallafall under den korta tiden då Annika trippade ifrån sin egna lektion för att visa upp sig hos oss på spanskan. Gulligaste lärarn ever!

Annika aka Britney Spears enligt henne själv!
"såhär såg jag ut när jag va ung!"
Efter innebandyturneringen började vi klä ut oss inför fotot! Och det är ju alltid trevligt att få gå runt under skoldan med sin häftiga outfit som t.ex Emma och Stina här :))

sprang på några smexiga ki... tjejer! vilka mumsbitar hörrni ;)

En söt liten Fannie som försöker sprnga ifrån kameran :)

Fjortis makeover på Rasmus av Rebecca och Albin lite lagom lost i bakgrunden :)

Sköna killar det där ;D

Har aldrig tänkt på att pensionärer faktiskt har kvar sin snygghet på något sätt...
haha, ja här har vi Nadjus och Malin! :)



Jurre goes transa?!

Fixade en sliskig mustasch till Herr Philip Günther Ahlqvist

Ny tjej i klassen som heter Johanna!/SmeX Jurre

Mina kompanjorer Mathilda och Ida i trion The Creep ;*



Avatars (oh fuck no? ;D), Kidde och Jocke :)

Annika är fanimej den bästa smygfotografen! haha, gotcha Alex! ;D Han ville bli Megan Fox look a like, men med mina noobskillz fick det bli som det blev :D hrmm vax är nog min grej. eller?..


Maya the black boss! hahaha söt
GROAAAM!


sliskigt värre Krille... Sliskigt.


Sliskigt är nog våran stil ;)

BananStina med Krille :D

Emma som B2 och Stina som B1 :D



Palm ska sminkas... w...wa..wait. WTF

Bellan, Krille som sminkas och Maya :)

 

Albiiiiin och Stinis! :D

 


BoratFelix och LaserTurkEddie, haha :D


Guysen blir sminkade av.. "Guysen"

Banan, Slisk och Slisk, sweet!

 

Ida fixar makeovern på Palm!


Annika och Herr Anderson!

Ja han verkar trivas.. Lite put med läpparna också! haha och Alex blev lite blyg när han klivit in i tjejvärlden.

Blygheten försvann lika snabbt som den kom och Alexander, numera Alexandra fick
uppleva lite spännande saker under den korta tiden som tjej!

Se så bekväm och nöjd Philip är! haha, och sen har vi Tommas till höger och Percy i bakgrunden :)



Musche, Glasses, Tons of Wax, Cute socks, Creep Pose - The Creep gang!


Ack så hett Günther! You touched my tralala, my ding ding dong

Mina kära klass, åter igen :)<3

Här har vi Anton i kamoflage :)
Dagen var najsnajs så vitt jag minns!
Eftersom vi tog fotot kl 2 då vi precis slutade, så var det ingen skola efter fotot ofc, så vi var ett par styckna som satt ute i solen utanför skolan och bara njöt av det underbara vädret.
Kunde äntligen va med min saknade Malin denna dag också! Så vi stack hem till mig, lagade snabbnudlar as always,  musik och snackade en massa , liksom bara catching up with everything :) mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...