28 april - Innebandy & Spexfoto

Ojdå, klockan är visst lite mycket. (00.55) Borde nog gå och sova så jag orkar upp till skolan imorn.. Äääh!

Innebandyn gick väl bra, fastän vi förlorade med 1-2. Sista minuterna, igen. helvete. 
Förövrigt så spelade vårat lag riktigt bra, så bra jobbat tjejer! Ni va grymma :') Spänningen mellan båda skolorna hade definitivt lugnat ner sig jämfört med förra året då varenda en hade minst ett stort skrapsår på knät och blåmärken, lol. Men så som jag hörde det så vann Åsedaskolan tredje gången i rad, nu när vi gått på högstadiet!
Göttmos :D Och denna gången var det målen som avgjorde det hela och Åseda tog hem det! HÄRRLIGT
____________________________________________________________________________________________________

Måste lägga upp en liten awesome bild på min väldigt vackra klass! :') 
Fler bilder från spexdagen kommer förmodligen upp imon! DETTA ska jag verkligen inte försena (ska försöka)
och sen kommer några bilder upp på facebook också :D fast de flesta här på bloggen, so stay tuned! :)

9B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...