3 april - Hello

då var man tillbaks på bloggen :) Och.. Jag är jättetråkig, förlåt :(
Tänkte bara meddela om att jag inte är heelt borta! Utan är hemma och latar mig :)
Den här helgen har spenderats med famlij & släkt vilket är otroligt underbart måste jag säga!
Födelsedagsfirande för både min kära mamma och lilla kusin Kerstin som inte är så liten nu, Haha.
Mat här och där, MUMS säger jag bara! Tummen upp för bror :D Liten släktträff ovs. Måste bara säga
att min verkligen lilla kusin Sofia typ är världens sötaste, ååh vill äta upp henne :(

Kommentarer
Postat av: Dennis

Wtf!? Fick inte veta att kerstin fyllde år....vafan :(



sv: Hihi, visst är dem! Det kommer att komma upp ett inlägg om skjortorna med under veckan ;) Tack!

2011-04-03 @ 18:14:52
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...