30 april - Tagga...

Vaknade ett flertal gånger idag, tidigt, tidigt på morgonen. Magont. Fett ont.
Gick upp vid 5 - yep, tidigt va?
Var vaken till 8, det gjorde så sjukt ont. Visste inte vart jag skulle ta mig till.. Gick runt och runt och kved och trodde jag skulle spy. Illamående. Sen väckte väl min fruktansvärda hosta upp hela huset... 
Intervaller mellan toaletten och sängen i försök om att somna om men fan inget hände. 
Blev yr och allt vad det innebär. Sen när allt tillslut åkte upp (haha) så trodde jag att jag skulle må bra igen. Men inte det.. men va så trött. Men kändes så konstig i magen så tror att jag va lite hungrig också, så tog ett äpple, och satte mig i sängen. Det slutade med att jag somnade med ett äppelskrutt i handen och sen försvann smärtan efter några timmar till. Nu sitter jag med en handduk över huvudet och har precis duschat. Taggar till Valborg. Så taggad asså.

Wellwell, har ju mina fina vänner :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...