30 april - Valborg

Det blev faktiskt en kul kväll med tanke på hur jävla otaggad jag var heeela dagen!
Men fina vänner sååå :)

Och häär kommer bilderna!

 

Vi gjorde Tortilla Lasagne bara för att det är så gott! :D
Alla va hungriga och Mathilda som började med att hugga in i den delikata maten, tihi :D (jacket i maten)
Dock vågade jag inte äta mycket pga magen :( åh maat<3 nomnomnom..
Klassisk Lovisa & Milla-bild :D
Då var det dags att hugga in! Mathilda på bild :D
Sen efter maten så började de andra fixa sig osv, medan jag cyklade fram och tillbaka från
Emmas hus och hem till mig bara för att jag är typ världens mest glömska människa!
Jag och fina, vackra, söta, underbara Emma!

 

HEY SNYGGEMMIE! :))
Framåt kvällen kom lite fler tjejor! Gullisen Maja har vi på bild här :)
Sen satt vi på Jurres epa och kollade på de fina fyrverkerierna och hade det trevligt med filtar! mwihi :D
ciiippätarN
ett av många toabesök, lols
Ebba, Ebba och Toobi! ;)
haha snabbkebab
Nadjus och Barre
Tommen opp!
Herr JockeData!
choop så var vi ute på ängen :D härlig bild och fina vänner!<3
Rusa omrking och kolla på den stjärnklara himmeln var ju inte fel :)
Bild 1. Jag säger: "Titta upp! Titta upp hörrni!!"                             Bild 2. Lovisa: "Okej alla tittar upp då!"
Lovisa efter bilden är tagen: MEN NI TITTADE JU INTE!           Kommentar - jaa... Du var lite seg kameran ;*
"måsskiten"!
Och en tummer-upp-bild på Bringan får avsluta kvällen! :)

Det blev några rundor upp och ner i Ebbas hus med trevligt folk :)
Några timmar efter denna bilden togs, någon gång efter 1 så åkte vi hem till Åseda, så tog jag, Lovisa och Matilda en minimal liten runda och snackade lite sen drog alla hem till sitt och jag dök ner i min skööna säng :D Zzzz
tack allesammans för årets valborg! Och tack Ebba Ahlqvist ;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...