5 april - APRIL?!

asså ni får kalla mig efterbliven. Jag har vetat att det har varit april i snart en vecka, jaaa(A)
Men inte att det ska gå såhär snabbt?! :o det är redan den 5, och det var bara några dar sen vi
fick höra våra lärare berätta om hur dom lyckades lura sin klass med världens aprilskämt! På tal
om aprilskämt så råkade jag faktiskt inte ut för någon som tur va :D lucky me!

Och en till sak om april... NEW YORKER ska öppna nu i april! Fan vad jag har väntat och väntat!
Nu ska dom absolut inte få skjuta fram det ännu mer, annars blir jag less :( Haha, sen får vi hoppas
att det finns snygga kläder där så jag inte har väntat på ingenting. tihi :D Men hittills så har jag varit
supernöjd med kläderna som köpts därifrån! *happyface*


Kommentarer
Postat av: emelie

hahah. kan det möjligtvis ha varit våran klass?;)hahah

2011-04-05 @ 21:23:30
Postat av: Dennis

Ohhhhh, I cant wait!

2011-04-05 @ 22:41:42
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Milla.D

Svar till Emelie: hahhaa det var bland annat eran klass!

Om jag gissta rätt, så var det alla klasser förutom niorna eftersom vi ändå börjat gymnasiet till hösten så skämten skulle ju ändå inte berört oss :) men den va ju klockren!

2011-04-05 @ 22:55:20
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...