6 april - Speak Español

Shoo allesammans! :) Idag var det en helt vanlig skoldag.. Inget speciellt alltså, haha!
Vi fick både reda på de slutliga reslutaten från det Nationella provet i svenska och skrivningen
på Idrotten. Det gick bara bra och nu laddar vi till nästa nationella som är på fredag.. *shakyshaky*

Har ingen aning om vad jag kan ta fram och "plugga" på inför engelskan så.. Får väl sitta och
analysera låtar som jag lyssnar på bara för skojs skull. Försölte igår, men började dock sjunga
och glömma vad jag höll på med så.. Så gick det med det! Har iallafall lyckats öva lite på min
spanskaredovisning, muy bien Camilla!

And now I'm going to speak and write in english just to practise for the Big Test on Friday! Bye :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Then maybe I should start typing in english everytime I write to you in the future, eh? :) What part of the english is it on friday? Listening, writing, reading or talking?



Answer: Yes, I got the job and im looking forward to start!



2011-04-06 @ 18:35:38
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...