7 april - My Saviors

Insåg att godiset inte hjälpte... Inte Strepsils heller... *svikare*

Så knallar jag in till köket för att hitta ngt "nyttigare" att stoppa i mig... Och vad ligger på köksbordet?
Jo ett paket Zyx! :D Glömde att jag bad Papsi att köpa ett paket till stackars mig. Åh hallelujah, dessa
fyrkantiga, gröna och riktigt goda tabletter hjälpte verkligen! :D Tungan och gommen känns nämligen en
aning lokalbedövade, vilket man ska känna. Åh gud, Tack tack tack tack!! Precis vad jag behövde!
Så släng er i väggen läkerols(mina knarktabletter förlängesedan), GODIS(wä, socker), Strepsils(tröttnat)
Here's my savior! Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...