7 april - Taggtråd

Vaknade med världens halsont idag... Fyyy #!%#&*!!! Blir så arg på min hals :( 
Sist jag hade sjukt ont va precis under Luciaveckan. Kan det bli värre? Vi gick .. 6-7 luciatåg
och snacka om att halsen va död. Shiet. Nu är den här igen...

Det gjorde verkligen dagen JOBBIG, buhu life sucks. Men nu va spanska redovisningen avklarad
och det gick väl bra :) Sen vad mer? Just det, temat för Spexfotot är bestämt. "Valfritt" Kul Hörrni!

GAH, HALSEEEEN!
Stoppar i mig vad som helst :o äter och äter bara för att det gör mindre ont då, men så kan jag
ju inte fortsätta! haha hur skulle det gå?! Äter ju non stop
Wellwell, nu ska jag.. Vad skulle jag göra? Äh, ska leta efter glass. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...