8 april - Underbar Fredag

Yes! Efterlängtade fredag nu är du här :D Efter skolan så satt jag vid datorn en liten stund och gjorde
allt och ingenting. Det vanliga förstås - Facebook, musik och msn. Surprised?



Sen bara några minuter efter 6 kom Lovisa till mig, sen drog vi över till Emelie den segisen :*
Så var vi där en liten, liten stund och sen begav vi oss till Konsum. - Ja, det var en trevlig tripp till Konsum
det! Hahahah så sjukt kul när en heeelt random snubbe ställer sig bakom oss tre och avvaktar lite. Sen vänder sig Lovisa och Emelie sig för att gå och hämta creme freiche, då kommer ett litet ljud från snubben som lyder:
" Do er vacker! " till Emelie & Lovisa, som inte hörde!

Och sen när jag upprepade det snubben sagt till dem, så brast vi av skratt, men inte kunde vi stå där och skratta när han stod bakom! Så vi sprang en bit ifrån baar för att få skratta lite "diskret", MEN SÅ FÖLJDE HAN EFTER OSS! HAHAHA *DÖR*




haha söta vänner jag har ;*

När maten va inne i ugnen fick vi något random ryck och kutade ut :o

Som sagt, söta vänner jag har :')<3

LOVISA KICK ASS! HAHAHAHHAHA
Så klockren bild! Det var inte ens planerat och titta så fräsig bild vi fick! xD *dog*

för jävla söt bild!

sötitosisar<3

me and my snöre<3

mys!

Tortilla Lasagne (Tacofärs, paprika, majs, lök, creme freiche  & tortilla ofc)
Jag var så sjukt hungrig och sugen så denna bilden fick duga!

Tortilla Lasagne (Tacofärs, paprika, majs, lök, creme freiche  & tortilla ofc)

Jag var så sjukt hungrig och sugen så denna bilden fick duga!

 

 


Milla hittade något intressant att fota, haha
Efterrätt - Hallonmousse

Kvällen började med att jag, Lovisa och Emelie begav oss till konsum då och handlade. Haha :D
Sen började vi med maten - Tortilla lasagne, supergott!! :))
Precis innan maten kom Stinisen, och efter maten kom Emma :D Sen blev det efterrätt och efter det satt vi
och snackade och hade det trevligt. Och efter det stack vi ut och träffade lite folk och var ute och gick och
blev skrämda av en kattjävel som förföljde oss! :o Fyfan vad rädda vi blev! x) En litet oskyldig katt liksom..
Sen satte vi oss uppe vid rampen och lyssnade på härlig sommarmusik och snackade lite, sen började vi
frysa så vi stack hem till Emelie igen och värmde oss :) 

Det var en kort sammanfattning om denna kväll! Måste verkligen säga att det var en riktigt
trevlig kväll med finfina vänner! Älskar Er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...