20 april - Paket Från Nelly

YesYes! Igår kom mina efterlängtade MATSUMOTO SKOR HEM! :D:D:D:D:D:D:D

Satte mig vid datorn.. Precis som vanligt i torsdags. Gick in på Nelly.com precis som vanligt. Och vad fanns där?!
JO! MIN STORLEK! Blev typ överglad, men va tvungen till att vänta tills mamma kom hem för att beställningen skulle stå på hennes namn. Så uppdaterade sidan gång på gång bara för att se att de inte tog slut.
Och kl.23.30 när mamma kom hem så PANG BOOM HEMBESTLÄLLDA!

SO EXCITED!


- Efter allt slitande så upptäckte jag en negativ sak....
KARTONGEN STANK SÅ IN I H*LVETE! usssah! haha fast det va det enda negativa att det luktade nya skor :)
Sen var det så överdrivet att skrona va inpackade i varsin svart nellypåse, fancy fancy! Sen tog jag upp skorna..
Och smällde av. Så snygga :')


Och det typ.. Bästa... Jag är 1,70 m med dessa på fossingarna! OEOEOE

 


Kommentarer
Postat av: the monster herself

Ååååååh, snygga! :))

2011-04-21 @ 10:20:18
URL: http://mittmininmonster.blogg.se/
Postat av: Milla.D

Svar: taack så mycket! :)

2011-04-22 @ 16:01:35
URL: http://milladang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...