11 aug - BIG D'OH!


Oh, babyfacet kom fram! Dock ser det ut som om jag gått upp 10 kg, vilket jag kanske gjort MEHE! ;D

Sitter på hotellet just nu.. Asså, vi har haft internet hela tiden. Men pappa hade sagt att det fanns + att min mobil inte hade hittat hotellets nätverk efter alla gånger jag testat. Men nu fick vi reda på att det fanns internet, så vi testade med datorerna. Och, det funkade.

Skrattar inombords och slår handen mot ansiktet.
Vi har haft internet heela tiden utan att veta det, hahaha, men nu är det typ 9 dar kvar tills jag åker hem. Fyfan så jävla fort det går, så himla synd :/
Den sista veckan kommer jag and maah big family åka till stranden och spenderar två dygn där, övernatta osv. Chillipill! Så tid för bloggen kommer icke att existera, men hey, I'M ALIVE!! :D



Kommentarer
Postat av: c a n d y - house of a geek

Skönt att få vara borta! och du är söt :)

2011-08-11 @ 23:19:30
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...