30 aug - Hej Förresten!

Bjuder på en helt randombild som togs inne i den Förbjudna Staden i Kina ifall jag minns rätt :) Haha, Alle och jag hittade en ganska stor och TOM yta (väldigt sällsynt i Kina), så vi passade på att fula oss!

Har verkligen sagt till mig själv att det är dags att ta tag i mitt bloggande och det ska ske! Men det tar ju sån tid :'(
Hoppas att ni orkar stå ut för nu är det så mycket som kommer på en gång. Hela resan som har vill berätta om, men väldigt svårt i ord, för det är såå mycket! Så det bästa sättet är faktiskt genom bilder :)) Och sen har jag ju börjat gymnasiet! Åh gud så underbart allt är :D
Ny stad, nya rutiner, nya människor, framförallt mina nya klasskamrater som är jätte trevliga hela bunten och trivs gör jag verkligen :) Fastän jag kom senare så har det hunnit komma nya i klassen vilket är super kul tycker jag, och imorgon kommer en till! Spännande :) Så då blir vi 26 i klassen, och full klass vad jag hört :)

Well, hold on, så kommer bloggen sakta men säkert att fyllas med nya och spännande saker! Ha det gott, back to my work, Baibaai :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...