30 aug - Man, I'm Drugged


gaaaaaaaah, direkt efter jag kom efter skolan så skulle jag sätta mig vid datorn och fortsätta sortera bilderna från Kina och Vietnam för att dte är sååå många. Igår raderade jag runt 400 bilder för att när man väl har kameran i händerna så klickar man bara! Tillslut får man sota för det -.-
Sen är det all den här perfektionen som ska in som på alla dessa landskapsbilder typ. Haha, gud. Gjorde jag någonting av detta? Svar: Nej.

Jag fortsatte med att titta på de 3 sista avsnitten på Säsong 3 av THE MENTALIST <3, mhhmmm, min drog då vi var borta i 5 veckor. Jag och mian bröder tittade färdigt 2 hela säsongen på några veckor bara, typ 2 avsnitt innan vi skulle lägga oss varje kväll. Sen hann vi inte riktigt med det sista, men gud, vill inte att det ska vara slut! och det är det inte! :D För att Säsong 4 kommer ut nu i September och sänds förhoppningsvis på Tv, can't wait! Sen har man förstås fått en liten crush i "Patrick Jane" som är huvudpersonen i serien. Synd att han bara spelar en roll, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...