5 aug - Hello There!

woop woop!

Sitter just nu på pappas dator hemma hos mina kusiner som har trådlöst, jaaaaaaah!
Har annars bara suttit uppkopplad med mobilen där det är liite jobbigt att blogga, men här är jag! med ett ganska.. Onödigt och ointressant inlägg - igen :) men vafan!

Idag har det varit sol hela dagen, och jäkligt varmt! Igår likaså. Men annars har det regnat varenda dag sen vi kom och det tackar jag faktiskt för, för att vädret svalnar lite pga regn, men ändå, var det riktigt varmt. Men det regnade i o för sig bara ngn halvtimma eller timma per dag så vi har inte drunknat eller så :D
Den första veckan här i Vietnam (vi har nog varit här liite längre) har varit jättebra! Trevliga dagar och kvällar med släktingar man tyvärr inte träffar ofta alls. Vi har varit på lite små äventyr och tittat omkring o Ho Chi Min City där vi bor och åkt några turer till Saigon som är en annan stad utanför.
Vi har shoppat lite, eller jag har, hälsat på hela feta släkten såklart, och så har vi varit på bio, varit på uteställen och ätit en heel del!

Allt är bara bra med mig och jag hoppas att ni där hemma också har det riktigt bra! :)
Nu ska jag följa med mamma o köpa glass, alltså, äta ännu mer, oeoeoe BYE :D


det fick bli ett egofoto för mitt lilla kusinbarn vågar inte ställa upp på en bild med mig :( haha cya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...