10 februari - Växjö

 

Nationella idag och min "uppsats" blev... blöö. Den var klar och skulle
renskrivas, men under renskrivningen ändrade jag i stort ett allting.
Och det blev ju.. mindre bra. Men då var det gjort! Sen lunch, sen
svenska lektion igen då tittade vi på film, American Pie – Bandcamp
blev det och Annika är ju världens härligaste lärare!
Innan filmen: Det är väl inte en sånhär snuskfilm va?! :S
Efter: Oooh den var ju faktiskt bra! :D:D:D
Så skoldagen var ju väldigt... slapp på något sätt?
Efter skolan så åkte jag och Mathilda in till stan, där vi strosade omkring lite
med Daniella en stund :) Kort därefter kom Lovisa äntligen ner till stan, så gick vi
och fixade lite stuffs! Mwihi :D Sen när det var klart åkte Lovisa hem.
Så jag och Birdie gick runt lite o köpte lite småsaker och sen vidare till Millas Café
och köpte varsin efterlängtad Chailatte!<3 Jag dör, så gott.
Sen skulle vi vidare till JB på infokväll och ”öppethus”.
Men när vi kom – helt tomt typ.
Vi var fega och vände, just då kom det ut massvis med folk ut ur matsalen.
Såklart, Infokväll ju. Damn, då blev det pinsamt så vi flydde till donken!
Käkade burgare och försökte bryta oss in på en toalett som va upptagen, NICE!
Hahah, det var en treevlig dag! :D

Nationella idag och min "uppsats" blev... blöö. Den var klar och skulle

renskrivas, men under renskrivningen ändrade jag i stort ett allting.

Och det blev ju.. mindre bra. Men då var det gjort! Sen lunch, sen

svenska lektion igen då tittade vi på film, American Pie – Bandcamp

blev det och Annika är ju världens härligaste lärare!

 

Innan filmen: Det är väl inte en sånhär snuskfilm va?! :S

Efter: Oooh den var ju faktiskt bra! :D:D:D

 

Sen var den skoldagen slut! Så det var ju väldigt... slappt på något sätt?

Åkte in till stan med Mathilda där vi strosade omkring lite med Daniella

en stund :) Kort därefter kom Lovisa äntligen ner till stan, så gick vi

och fixade lite stuffs! Mwihi :D Sen när det var klart åkte Lovisa hem.

Så jag och Birdie gick runt lite o köpte lite småsaker och sen vidare till Millas Café

och köpte varsin efterlängtad Chailatte!<3 Jag dör, så gott.

Sen skulle vi vidare till JB på infokväll och ”öppethus”.

Men när vi kom – helt tomt typ.
Vi var fega och vände, just då kom det ut massvis med folk ut ur matsalen.

Såklart, Infokväll ju. Damn, då blev det pinsamt så vi flydde till donken!

Käkade burgare och försökte bryta oss in på en toalett som va upptagen, NICE!

Hahah, det var en mycket treevlig dag! :D



farligt muppig chey!
Okej, såhär kan det gå när man har cam! haha, var ju ett tag sen
man hade en på rummet och alltid tog posebilder (A) And now I'm back!
eller ne, det är ju pappas laptop som sagt -.- Min dator skulle varit hemma just nu,
men pappa har inte hämtat den. Wä

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, så det blev inget öppet hus tillslut? :P

Millas café, cannot wait until I can try that place! ;)

2011-02-11 @ 13:33:28
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...