11 februari - LAN


Det blev ingen Thaimat som sagt :( alltför mycket folk..
så efter en massa krabb så stack vi tillslut ner till pizzerian. Efter det
gick vi de få meterna till Folkets Hus där Åseda Events LAN pågick!




Grabsen umgås med sina kära, trogna datorer! haha

var det inte energidryck så var det cola... Mycket cola.


Kidde :)
Emma, Felix och Herr Abbe! :)
Nahom och Burkin, GH GUYS!

Ida och Mathilda hade ett mysigt ställe att hänga! :D
gruppfoto, Hell Yeah!



mina fina tjejor<3

POSE LIKE CAPTEEEEN MOOORGAN!
Hahaha den andra bilden där jag lyckades falla bakåt lägger vi icke upp!!

sötig palltant_pingvin :D

Oscar, jag o Abbe!


Majsaan och Emma :)

Min kära kusin Lena ägde alla grabsen på CS i hope! ;D

Emelie på bild :)
sen blev det film :D MEGAMIND! Och äntligen med textning(A) haha

När filmen började lida mot sitt slut fick vi besök av två söta filurer, Maya och Chasse :D

en über hyper o söt Maya, snygg Chasmine och Trött Albin!

Och innan vi kom till filmens slut slog klockan tolv!
EMELIES FÖDELSEDAG, OEOEOEOE! :D:D:DD Femton bast asså! awesome ;*

Klockan var nu snart 1 och dags att gå hem! Då blev Albin så ledsen så :( hahaha (A)



det dröjde en stund innan vi väl gick, för här bjöds det på läsk
och burgare av Snälla Oscar! :D

we're lovin' it!

och jag var så snäll och städade lite innan vi gick :D
Och då var den kvällen sluuuuuttttt! Trevlans var det! :)

Kommentarer
Postat av: emelei

NEJ milla. vi sa fakttist att vi skulle ge den en tia :V heheh!

2011-02-16 @ 21:36:52
Postat av: Milla.D

haha men det var så svårt att komma in i den mad all oljud bakom :( men den va definitivt bra! Liksom nästan en femma, men eftersom "Flickan från ovan" är den enda jag gett en femma, o den har varit bäst, så blire krångligt :( hahahaha vilka problem!<3

2011-02-16 @ 21:41:53
URL: http://milladang.blogg.se/
Postat av: Dennis

Bildbomber gillas skarpt! Så mer sådant i fortsättning uppskattas! ;)

Lena kicked ass for sure, no doubt about it! :P



Ps: Hamburgaren din vän Emelie håller i ser dödligt god ut! Haha

2011-02-17 @ 08:01:18
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...