12 feb - Emelies Födelsedag!

Grattis På 15-årsdagen åter igen

min älskade Emelie!!!<3


Det räcker inte att

säga det en gång, utan det blir aldrig för mycket!

Hoppas att kvällen blev lyckad även för dig

som för mig, Du förtjänar det bästa tos! :)<3


Ett "hemligt" sms sa att det fanns något i postlådan minsann!
Det visade sig vara ett kort från Emelies släktingar, och där fann även en liten skraplott!
Men tyvärr en nitlott :(

Middag :D Tacopaj med tortilla botten! MUMS säger jag bara!
Och likaså till dessa sötnosar ;*
Trots nitlotten så var inte Emelie ledsen! Nej för att hon fick en sådant fint
silverhalsband av Stinisen! :) Och från Mig, Lovisa, Alisa, Maja, Alicia, Klara
och Ebba fick hon tre halsband och en volymtång! :) and again, hope u liked it ;*
Fixaa efterrätten! Klara & Ebba på bild :))

Lovisaaa och jag :)

sjuukligt fina flickor!!

Alisa och Maja :D såå gulliga
Stina, Py och Alicia :D







Mmmm glasssssssigt!


haha! (Y)


Så får vi ta en av mååånga epic bilder som kameran lyckades fånga upp!

HAHAHAHA *dör* Och den här bilden håller det roliga hemligt! Mwihi :D
STINA IN FOKUS! - Och sån underbar bild, HAHA! Alla skrattar åt Stina och söta
Lovisa tittar glatt in i kameran och posar istället! xD

Om skratt verkligen förlänger livet, så är jag odödlig!










Fantastiska kostnären är vi allihopa! :D
hahaha spontan lek, men lyckat blev det! Tonvis med skratt igen, gash magvärk!

Det var en riktigt trevlig kväll med underbara tjejor! ;*
Gott av skratt måste jag säga! Magvärk!! Precis som vanligt med dessa pinglor! :D
Tack Allesammans Och min älskade Emelietos!<3

Kommentarer
Postat av: emelie

ååååh. tack igen min underbara milla! hihih :D <33

2011-02-16 @ 19:41:43
Postat av: Dennis

Rit lekar är nog det bästa som finns......efter mat då.:)

2011-02-17 @ 08:14:52
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...