12 februari - Happenings

Igår skulle jag, Stina, Mathilda, Ida och Emma käka på Åsedas
nya Thairesturang! Men det blev inte riktigt som planerat för att
det var fullt, fullt fullt fullt! och ingen avhämtning för det var så
mycket folk, så heeh ;)

Sen stack vi ner till lanet och träffade alla trevliga grabbar!
Och inte kunde vi spela ngt coolt spel så vi tittade på film
istället! Megamind på storskärm! :D
det var mycket trevligt, med en massa trevliga människor :)
Bilderna kommer nog upp snart, haha. har så förbaskast mycket
att göra! Men en rejäl uppdatering kommer nog snart, nu när jag
också fått tillbaka min dator :)

IDAG! Är det EMELIES 15-ÅRSDAG! :D:D YAY!
Så ivkäll blir det födelsedagsfirande at Emelie's place, och med
massvis med underbara girls! :)

Nu ska jag ta o städa... Sen fixa med allt möjligt!
CYA GUYS!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Sv: "men har varit där innan så ingne fara" haha, dålig bortförklaring! :P



Serverar de god kaffe och atmosfären är bra så är det tillräckligt! Det får bli en liten visit där ngn gång i framtiden ^^

2011-02-14 @ 12:19:16
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Dennis

btw, hunnit få ngn smakbit från thai stället ännu? gott? :)

2011-02-14 @ 12:19:56
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...