14 februari - Mys

Efter en god fika på mosters konditori så gick vi till tempo
och kunde äntligen hämta ut Emelies paket! :D haha
Så söt, och så ivrig var hon ;* Sen stack jag hem, fixade lite,
åt, sen över till Emelie och poppa popcorn, koka te, tända brasa
och titta på film, myys :)

köpte också några semlor till min kära famlij som jag lämnade det som en
liten surprise! Mumsigt!

presenten! :D Wait.... Fattas något...

såååådärja :)


Vi tittade på The Holiday, som var förvånansvärt bra tycker jag! :D
JUDE LAW!! Mummaaaaaaaa, Okej förlåt. Det är faktiskt inte allas så
att jag tycker att filmerna blir way better ifall det är någon jätte
snygg som är med :( Utan det är faktiskt grymma skådespelare!
liksom, JACK BLACK ÄR MED I FILMEN! :D Och han är ju.. inte så snygg.
Haha! Lång var filmen, men inte gjorde det något! Då fastnade jag
ifallafall inte vid datorn när jag kom hem, utan rakt ner i säng! Zzzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...