14 feb - Valentine's Day

Hallå gott folk! Ursäkta mig för att jag har varit världsämst
på att uppdatera! Min dator sviker mig om och om igen.. Ja nu krånglar
den igen! usch :( Men snart ska jag fixa något finurligt program där
jag kan förminska mina bilder som jag varit på väg att ladda upp! :)

Det är hänt allt möjligt nu på sistone, saker som jag sedan ska ta
upp på bloggen. Många bilder och mycket text :D vi gillar't!

Och jag hoppas att ingen missat att idag är det Alla Hjärtans Dag! Mysigt :D
Så snart ska jag iväg till Mosters Konditori och ta ett fik med mina
underbaringar Emelie och Stina :)<3


bild från i somras.. åååh :DDD

Jag, Emelie, Lovisa och Stina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...