18 februari - Hos Denny

Hallå hallå!

Åkte med mamma och pappa in till Växjö idag, lite impulsivt men
skulle ändå inte ha något att göra nu på dan där hemma..
Hittat ännu mer saker som jag vill ha! Men ack.... Blev endast en
ljus khakigrön kavaj/tröja. Men för nog vara nöjd ändå :)

Blir galen.. Vill jobba. Hahah bara för pengarnas skull! Vill shoppa :(
Och en sak gjorde mig verkligen pissed off.
New Yorker öppnar inte förens i APRIL inne på Grand Samarkand.
F*N! Ännu två månader till! Åh.... Jag får panik.

Sitter just nu hemma hos bror min, har precis käkat och nu sitter jag
och skriver av mig lite. Skönt. Ska nog ta o lira ukele, hehehhe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...