2 februari - Bloglovin'

Nu har jag också tittat noggrannare på hur bloglovin fungerar.
Bestämde mig för att skaffa det och hoppas på att allt går fint :)
Om ni inte redan vet, så är det ett enkelt sätt att följa dina favoritbloggare,
genom att logga in på ditt bloglovin konto så kan du snabbt se vilka som
uppdaterat och vad de har uppdaterat. På så sätt kan du enkelt få en överblick
på alla bloggar du läser.
När jag fattat lite mer, ska jag sätta in någon widget
eller länk där i an följa min blogg ifall det är så att ni vill! :)
Har ni inte ett användarkonto på bloglovin än? Lugnt, det fixar du bara på
några sekunder här: http://www.bloglovin.com/

Via bloglovin kan du se hur många som prenumenerar din blogg och
såklart prenumenera på andras bloggar! :)
Blev lite häpen över att jag faktiskt hade några alls. YAY!
Tredje bloggveckan och jag känner mig alltmer peppad efter att ha fått
igång min egna blogg! awesome!



detta blir troligtvis min egna lilla bild som jag kommer att ha över bloglovin ikonen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...