20 feb - Tricky Sunshine

Solen har lyst upp de senaste dagarna. Otroligt skönt! Och det ger
mig bara ännu mer längtan efter sommaren... Mmm :)
Men tyvärr är det fortfarande iskallt, sjukt kallt. Man tänker liksom
"Wow sol!! Nu måste det vara lite skönt därute" så går man ut och
fryser ihjäl :( Igår var jag, Emelie och Lovisa ute och skulle fota
lite, men fy vad kallt. Några bilder noobie bilder blev det ändå :D

sen var jag hos Lovisa hela kvällen och guud vad vi latade oss :)
haha, det slutade med att vi kollade på Mumien 1 - vilken nostalgi asså!
mer om detta kooommer :)

bild från förra veckan!
Såhär ser det typ våran vinter ut Dennis! :)

Kommentarer
Postat av: Dennis

Det ser väldigt fint ut, men jag antar att det är j*vligt kallt med :P

2011-02-23 @ 02:27:50
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...