21 februari - Utedag!

Helloo! Idag har jag, Emelie, Lovisa och Stina varit hos Emelies
mormor och morfar och haft det riktigt kul! :D Vi åkte ut till Simonsryd
runt 11. Sen blev dte lite fika och sen drog vi ut till snön.

Med  snöskotern, fyrhjulingen, snowracer och pulka så var det igång!
Sen blev det korvgrillning och varmchoklad med marchmellows, mums :)

Riktigt rolig dag med kära vänner och Emelies föräldrar och morföräldrar
må jag säga! Vi har en massvis med bilder som kommer upp på bloggen
men först ska jag bara få några av de andra(A) var såå kallt om fingrarna
så man var så lat med att ta upp sin egna kamera, haha :D

Sen efter några timmar utomhus var det dags att ta oss in.
Med snowracern och pulkan fastbunden efter fyhjulingen gleed vi!
ja... Lite fel riktning och... ja... HAHAHAHHA!
Sen nämner vi inte mer :) Bilder och mer om dagen kommer! HOLD ON :D Här har vi bilderna!


Stina och Lovisa åkandes efetr fyrhjulingen! :)

fruktansvärt fint väder var det också! Tror att jag bländades för en stund när jag körde snöskoter :(

jag: EMELIE! EMELIE!
emelie: jaa Milla?
jag: JAG SER LILA .. ELLER ROSA!! är det normalt?!?!??!



Efter flera varv med fyrhjulingen och snöskotern så var det dags att ta fram varmchokladen
och sätta sig vid elden och grilla korv och marschmellows!

Maria och Emelie :D



glöden försvann så vi fick elda körv! :D

Efter korvgrillningen körde vi lite race, haha gaalet! Dom som kallade mig GALEN! Nae,
den galnaste är nog Stinisen som slirar omkring med fyrhjulingen trots allt! maha ;*
Sagt det förut, men ack så trevlig dag! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

fin header :D

2011-02-21 @ 20:08:34
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/
Postat av: din stina

Hemsk kompis jag är! :(

Tycker jätte synd om dig :(:(:(:(

2011-02-21 @ 20:23:15
Postat av: Milla.D

Svar till Stina: Aw, det händer även de bästa!

hahahhahaha<3 kännså så mycket, mycket bättre att du tycker synd om mig och finns där för mig :D:D:D<3

2011-02-21 @ 23:13:23
URL: http://milladang.blogg.se/
Postat av: Dennis

Mmmmmm......grillad varmkorv......

2011-02-23 @ 02:29:30
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...