22 februari - Heeisan

Nu ska vi se ifall jag har något vettigt att skriva... hrm...
Nae, det hade jag inte. Men heeisan på er alla ändå! :)

Idag har jag sovit i 12 timmar! :o så trött kan man vara yes. Inte för att jag känt mig trött,
men det kändes skönt att få sova ut :') Eftersom jag vaknade så sent och segat med annat så
har resten av dagen framtills nu (vilket är ca 3 timmar) spenderats framför datorn, det vanliga
som fb, msn, musik och flyttat bilder, det är sjukt vad mycket nya bilder jag har hela tiden men
inte hinner jag ladda upp dom! haha

Spelat det saknade spelet Gold Miner också *happyface*
Blev SÅ GLAD när jag såg att det kommit till facebook, HIHI

and look what Milla noticed.. ( haha )
the Gold Miner guy is still happy even if he caught a piece of shit



fint snöfall hade vi också idag :) men.. ah. Jag vill ha sommar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...