23 feb - Glassberg & Kolasås

Har deeeeeeegat hela dagen! Sen drog jag ut på en promenix all by myself!
Men mötte upp Lovisa typ halvvägs :) OCH FYYY vad kallt det va :O Håret var alldeles
VITT och ögonfransarna likaså! Fingrarna var helt stela och det kändes som om man
hade en ismask om ansiktet. NICE!

När vi kom hem, kokade vi as gott te, och satte oss framför Gold Miner<3<3 Vi nööördar
det sååå himla möö :D Och vi är såå himla grymma! :D Nu har vi kokat ännu en kopp te
och tagt oss varsin glasskål och massvis med kolasås! MUMS!

Nu ska vi fortsätta med spelandet och Lovisa börjar redan äta från mitt glassberg :(
HEJSVEJS :D




















Och Alisa min vän, jag finns för dig<3<3<3 *hihihi*



Mmmm...


Och te med mjölk såååklart! :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Laaaaaaaaaaaaaat! :)

2011-02-26 @ 13:44:48
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...