26 februari - Ida's Place

Då var det lördag och dags för girlsen! :D Efter lite segande och degande, även städande och
ärende åt mamsi så var det hopp in i duschen, fixa håret, sminka och sen kom Lovisa över till mig,
fixade det sista och sen off we go!


Hemma
________________________________________________________

Jag och min fina Lovisa innan vi åkte till Norrhult :)





Ida's Place :)
________________________________________________________
vi försökte fixa o trixa lite med Idas fina dator :D

fastän det var som det va, och såg ut såhär! hahahaha!
sen blev det lite spel, lekar o sånt :)


jag kan ju avslöja att Matilda aka BiffMatilda faktiskt vann! hahaha :'D

suddig bild men den enda då alla inte har röda ögon (A)... ignorera att jag ser ut som en fisk här :D:D:D

jag och 4 fina tjejor! ;*

ja vi är jätte fina :')

finisar!


snabbkebabeN

haha otroligt söta Stina som fick sig en dusch! :')
- "Oooh den här duschen är så häftig! *råkar sätta på duschen lite fel* fscccccchhhhh! "AAAAAAAH!"

HEHEHEHE :D Häftig dusch va Sitna? ;*

________________________________________________________

Var tyvärr så sjukt trött så åkte hem runt tolv med tjejerna, fast skulle sova där :(
Men det var en mycket trevligt förkväll och kväll med mina finisar! Senare på kvällen kom också
fler finisar och sen grabsen som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...